Dün akşam arkadaşla otururken yaklaşık 1 dakika duyduk bizde sesi. İstanbul avrupa yakasında. Tel'i evde unutmuştum kaydedecektim.

Gerçekten insanın sesi duymadan inanası gelmiyor ama duyunca gerçekmiş dedik

Hayırlısı olsun bakalım ne çıkacak altından.