Dün akşam arkadaşla otururken yaklaşık 1 dakika duyduk bizde sesi. İstanbul avrupa yakasında. Tel'i evde unutmuştum kaydedecektim.
Gerçekten insanın sesi duymadan inanası gelmiyor ama duyunca gerçekmiş dedik
Hayırlısı olsun bakalım ne çıkacak altından.