Merhaba arkadaslar,

Bir vps var yabanci bir firmada ve tum domainlerim baska bir firmada.

Dns nameserverlari domain firmasininkini kullaniyorum ve Dns ayarlarini ordan yapiyorum. mx, cname, a, www ve benzeri gibi...

En dogru ayarlar nelerdir. Hangi ayarlari girmeliyiz. Bunun yanisira sitelerime www.siteismi. com olarak girdigimde otomatik siteismi.com oluyor yani www gidiyor. Bu neden kaynaklaniyor zarari varmi veya nasil duzeltiriz?

Yardim edecek arkadaslara simdiden tesekkur ediyorum..