EDİT: CreativeGFX Nickli arkadaşımıza ''Silver Üyeliğimi'' devrettim.
Merhabalar,
Gold üyelik aldığım için 6 Aylık Silver üyeliğim boş boş duracağına R10'a yeni başlayan heves etmiş arkadaşlarımdan bir tanesine hediye etmek istiyorum. Gerçekten ''Silver üyelik'' almak isteyenler ama alamayan ilk kişiye Silver üyeliğimi vereceğim. R10 üzerinden Silver üyelik kazanmak isteyenler yorum olarak geçebilir. Profilleri inceleyerek gerçekten ihtiyacı olan ''1'' kişiye hediye olarak vereceğim.
Hayırlı geceler...