Konu
Adsense koysam ne olur ?
05-10-2012, 22:35:15
#5
barkod
Üyeliği durduruldu
ADmax adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
içeriğine ve çıkacak reklamlara bağlı eğer kaliteli 3-5 reklam çıkarsa bir şeyler olabilir. bence koyun ne kaybedersiniz ki.
Koyacağım hadi hayırlısı.