Neler oluyor biri bana anlatabilir mi?

Bu konudan daha yeni haberim oluyor. Bunları yazan ben değilim.
Daha önceden r10 şifremi ekipten sevdiğim bir arkadaşıma vermiştim. O da seo ile ilgilenen bir arkadaştır. Şimdi şifremi değiştiriyorum.

Mert, şimdi gelelim sana.

Eski defterleri açmazsan sevinirim kardeşim. Burada herkes aynı piyasada çıkıp benim böyle mesajlar yazmayacağımıda herkes bilir. Ben zaten r10 dahil diğer forumlardada çok aktif olan biri değilimdir.

Son olarak bitirmek istiyorum : Bu konunun ve yazılan mesajların benimle alakası yoktur. Mesajları editleyeceğim. Mümkünsede sileceğim. Fakat arkamdan atıp tutan kişileride bu konuda gördüğüm iyi oldu. İnternet ortamında bu tip olaylar olabiliyorken bu olaydan haberim olmasaydı ben suçlanacaktım. Neyse, bitirelim. Herkes işine baksın. Bu mesajlar için ben herkesten özür diliyorum.

Bir sorununuz varsa cep telefonumda nette mevcuttur. Arayın, konuşuruz.

Saygılarımla.

Not: Mesajlarınızı editlemenizi / silmenizi rica ediyorum.