ayanikwalla adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gezinti zor iş yapamazsanız boşuna girmeyin derim. Ama eğer ben gerçekten yapabilirim dersen alalım. İlerde olurki çıkmak istersin sadece haber etmen yeterli. Kimse kimsenin hakkını yemesin.
gezinti kolay üstat sıkıntı olmaz günümün yarısı net başında oluyorum dini bayram gibi özel durumlar hariç. öyle durumlarda da herkesin mazereti olabilir.