Konu
GaleriaSHQIP // Yönetim Panelli Resim Galerisi Scripti Kurulmu
05-10-2012, 16:54:34
#4
aristosokrates
bu script sanırım 3 ila 5 yıl öncesi çıkmıştı.. arnavutluktan bir arkadaş yazmıştı diye hatırlıyorum.. sonra kendi sitesinide kapatmıştı.. geliştirilebilir bir script.