herkese merhaba,

suanda elimde yaklasık 2gb buyuklugunde bi veritabanı mevut ve bunu php myadminime atmam gerekiyor ancak aynı anda 50mb den fazla sql atamadıgım için bende navicat ile atıyorum ancak bu gidişle nerden baksanız bu veritabanını aktarması 5-6 gunu filan bulucak. 900 bin kadar bi veriden bahsediyorum.. 3 saattir yukluyor daha 20binde..

ben bu dbyi kendi phpmyadminine nasıl daha hızlı yukleyebilirim? bi bilgisi olan varmı yada baska bi program onerebilecek olan yada şu içeri aktarırkenki 50mb sınırı 2-3gb ye kadar yukseltmeme yardımcı olabilecek birisi varmı?

nette bulunan bazı içeri aktarma yani max_upload_size gibi şeyleri php.ini den değiştirdim bi işe yaramadı..