Esirinim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ne kadarlık birşey istiyorsunuz bende xperia sola var 1 ay olmadı golddan alınma faturalı 2 yıl garanti ve 1 yıl vip protect s.gortalı ve 8 gb hafıza kartı hediyeli beyaz 900 tl ye veririm isterseniz.
yanlış anlamayın ama bende telefon alıcam bakarken rastladım bende android alıcam ben sıfır alıcamda piyasaya bakıyorum neyse dediğiniz telefonun sıfırı 800tl civarı siz nasıl 2. el telefonu 900 satıyorsunuz orda kafama takıldı kusura bakmayın baltalamak vs. amacım değil...