IOS 6 da haritanin nagigasyon olarak kullanilabiliyor olmasi cok iyi fakat sizi istediginiz noktaya goturmesi gercekten berbat bir durum.
youtube gitti
google map gitti
pil omru uzamadigi gibi gece yuzde 100 dolu olan pil sabah uyandigimda yuzde 50 lerde buluyorum bu da ayri bir konu.
kisacasi ios 6 yuklemeyenler beklesinler, yukleyenlerde zaten bin pisman.