Tim Cook özür (burada) diledi ve harita işinin Apple ın elinde patladığı tescillendi.

Alternatif harita uygulamaları kullanabilirsiniz, bunun başında Yandex Haritalar geliyor. Kullanıyorum, gayet memnunum. Ayrıca, biraz para ödeyerek iGO da indirebilirsiniz. İlla ki navigason kullanmak istiyorum diyorsanız, iGo tavsiyemdir. Yine kullandığım bir hizmet ve gayet başarılı.

Apple in iPhone 5 ile ciddi kan kaybedeceğini düşünüyorum. Pazarda Samsung teknik olarak (donanımsal) üstünlüğünü koruyor. App Store da olan uygulamalar cazipliğini de yitirmeye başladı, öyle ki aklınıza gelen her şeyin uygulamasını bulmanız bile mümkün neredeyse. Fakat, aynı durum Android içinde geçerli hal almaya başladı.

Bir iPhone kullanıcısı olarak bir süre daha mevcut iPhone ile devam edip sonrasında Samsung a geçeceğim diyebilirim.