MahsumCelik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu tarz işlemi teorik olarak yapabilmek için ya vmware workstation veya server2008 kurum hyper-v den yapabilirsiniz.

Aldığınız sunucu zaten sanallaştırılmış tekrar sanallaştırmaya çalışmak mantıklı bişey değil.

Direk dedicated sunucu istiyorsanız yardımcı olmaya çalışalım.
teknik konulara hakim değilim hocam. şayet uzak masaüstü bağlantısı yapıp programı kontrol edebileceksem dediğiniz gibi olmasında sakınca yok.