night_clubs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1 gb ram, 10 gb alan ve 100 gb traffşc yeterli olur sanırım. program çalıştırıp sitelerime hit göndereceğim.



doğrudur
bu tarz işlemi teorik olarak yapabilmek için ya vmware workstation veya server2008 kurum hyper-v den yapabilirsiniz.

Aldığınız sunucu zaten sanallaştırılmış tekrar sanallaştırmaya çalışmak mantıklı bişey değil.

Direk dedicated sunucu istiyorsanız yardımcı olmaya çalışalım.