Öncelikle böyle paylaşımlar her zaman hoşuma gitmiştir bunu belirtmek isterim. Elinize sağlık. Şahsi fikrime gelirsek açıkcası ben yararlı bir bilgi göremedim, mesela bu bloglar nasıl bulunur gibi bir açıklama beklerdim. Bu işlerle uğraşmamama rağmen özgün yazı olması her zaman uzun vadede iyidir diye düşünüyorum. Sonuçta Google kendini her geçen gün daha iyi arama sonuçları vermeye yönelik geliştiriyor, onlarca belki de yüzlere mühendisi bunun için çabalıyor. Şirket zaten insanlık için faydalı her site benim gözümde iyi sitedir diyor. Çöp siteleri zamanla ayıklayacaktır.
Seo biter mi? Tabiki bitmez... Siz lüfer güzel balıktır demişsiniz ama lüfer nasıl tutulur onu söylememişsiniz
Klavyenize sağlık, sizin gibi bilgili arkadaşlar umarım daha çok makaleyle karşımıza çıkarlar. Hızlı hızlı yazdım kopukluk olduysa affola.
Not: Seo işi yapmıyorum, seo dan para kazanmıyorum.