İlk önce neden ipucu dediğimi soyleyim. Ben bir konu soyleyecegim sonra da o konu hakkındaki fikrimi yazacağım. Daha sonra da sizle kendi fikirlerinizi yazın. Bu şekilde seviyeli bir tartışma ortamı yaratalim. Herkes yorumlardan bir ipucu çıkarsın. Makale yazmak yerine bu yol daha mantikli geldi.
*Sizden ricam tartismayi abartmayalim.
Konu: Gerçekten site icerigi önemli midir?
*Bir konu açtım sitemde indexlendi ve aynı konuyu r10 a kopyaladim. O da indexlendi. Daha sonra r10 dan icerigi sildirdim ve sürekli pingledim sonuç olarak hiçbir şey fark etmedi r10 indeki silinmedi ama link girince 404 hatası veriyordu.Google da aratinca r10 ustte cikiyordu. Çıkardığım sonuç ise site kaliteliyse sadece title ile üst sıralara cikabiliyorsunz.