meilbox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşım özgün makalelerinin çalınmasından dolayı yaşadığın sıkıntının farkındayım. öncelikle şunu belirteyim ne yaparsan yap çalınmanın önüne geçemezsin. ancak sana kendi yaptığüım bir yöntemi sana tavsiye ederim. benimde bie web sitem var bende özgün yazıyorum. bazı özel konuları noter tastiki yaptırıyorum toplu yazımlarda fiyatta uygun oluyor. konunu çaltıklarında link vermemeleri halinde alacğın tazminat siteden alacağından çoktur.
Onla uğraşamam hocam ya. Sonuçta 2 kazanıcaz derken 3 gider
ProjeSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Böyle içerik hırsızlığı yapanlardan nefret ediyorum..

Bir kere bot yazımı kesinlikle forumda yasaklanmalı.

Aynı şey benimde başımda var.


Geçmiş olsun arkadaşım.

Hurda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçmiş olsun hocam benim de başıma geliyor bu durum :S

hırsız her yerde hırsızdır kaynak gösterse anlarım fakat kaynak gösterme falan da yok direkt kopyala gitsin