kardeşim sizde okuma ( veya anlama ) özürümü var. ben diyorum kurumsal site güncellenmez diye siz halen bişeyler yazıp duruyorsunuz. illada yazmak istiyorsanız bloglarınıza yazında güncel tutun.
Hocam hiç kusura bakmada adam gözüne sokmuş taktiği sen yinede görmezden geliyorsun, alaya alıyorsun. Yaptığın şey ayıp, teşekkür etmen gerekir çünkü bizim bu işlerde bilgi paradır. Adam tutmuş senle bilgisini paylaşıyor!Ha eğer anlamadıysan da nedenlerini sor adama,ama böyle dalga geçer gibi soruyla yanıt verme adama.
Evet BreeD'in dediği gibi aynen o şekilde sayfan güncellenmiş olacaktır. Yukarıda da arkadaş tavsiyelerde bulunmuş, onlarda uygulanabilir kurumsal sitelerde ama buna göre daha çok uğraş gerektirir. O yüzden en iyi yöntem(basitce) twitter ' dir.