profilindeki olumsuz eleştiriye yaptığı yoruma bakın

wolki_tolkiii : urun belırtılen sureden cok gec geldı bana yanlıs kargo bılgılendırılmesı verıldı satıcıyla kopukkopukıletısımkurabıldık KARGOUCRETSIZ IKEN UCRET ALINDI

sadecebizde : 100tl'lik ürünü 28 liraya aldı fatursı ile birlikte.bide üstne 3 lira kargo öddi diye laf eder..senin ben taa... salatlığın oğlu.senin gibilere çomak skmak lazm