MahsumCelik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam 10$ 20$ dan kimse ölmez lafa gelince öyleydi böyleydi icraata gelince sıfırlar...

lafa gelince biz ırkçı değiliz derler bunlar özünü kaybetmiş..

konuya başka yorum yapmıcam ama cpanelden partnerliği devam ediyorsa çok güzel şikayetlerde bulunucam.
lisanslar yeni alınmış olunca fiyatta artıyor 300 tl kusur lisans mevcuttu ve ortalama hepsi 5 gün içinde yenilendi ( tam oran değil )

Düşünmeden iş yapıyorlar hem kendileri hem bizleri zor durumda bırakıyorlar.