Ozkula adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben açıkcası paranın üzerine bir bardak su içtim geçtim .

Bunlar gibi omurgasız insanlardan ben iade alabileceğimizi sanmıyorum
hocam 10$ 20$ dan kimse ölmez lafa gelince öyleydi böyleydi icraata gelince sıfırlar...

lafa gelince biz ırkçı değiliz derler bunlar özünü kaybetmiş..

konuya başka yorum yapmıcam ama cpanelden partnerliği devam ediyorsa çok güzel şikayetlerde bulunucam.