Kalyoncu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Valla ben 0850 lü telefonları açmıyorum Bıktım artık yok bilme ne hastanesi yok bilmem telekom adsl bilmem ne si baydı baya

444'lü gelen aramalarıda açmıyorum

Tanımadığım 05xx li numaralarıda açmıyorum

Baktımda ben baya telefonu açmıyor muşum
O zaman Diyecek birşey yok rehberde kayıtlı olanları inşallah açıyorsunuzdur.