Valla ben 0850 lü telefonları açmıyorum

Bıktım artık yok bilme ne hastanesi yok bilmem telekom adsl bilmem ne si baydı baya
444'lü gelen aramalarıda açmıyorum
Tanımadığım 05xx li numaralarıda açmıyorum
Baktımda ben baya telefonu açmıyor muşum

O zaman Diyecek birşey yok rehberde kayıtlı olanları inşallah açıyorsunuzdur.