Cms ne yapacağını şaşırdı.
Ama sanırım şuan yapabileceği en iyi şeyi yapıyor, hiç bir şey yapmıyor.
Geçmiş olsunda burdan ne derseniz deyin cevap vermiyorlar, süresiz olarak banlanmaları en mantıklısı. Firma artık R10'u pek umursamıyor gibi açılan hiç bir şikayet konusuna bakmıyor..
Peki neden yönetici arkadaşlar hala bu üyelikleri banlamıyor bunu da anlasam tam olucakta..