Bu sıralar yandex ten çok hit gelmeye başladı demekki büyümeye başladı. Zaten google böyle devam ederse kendini bitirecek. Milleti dolandırmayı hedef edinmiş bir firma illaki bitecektir. Google dan bıktık. Şunu yap diyorlar yapıyoruz, bunu yap diyorlar yapıyoruz. Kukla olduk gına getirdiler.
her zaman için YANDEX ten yanayım. Yandex gelirse google da aklına başına getirir artık