arkadaşlar google güncel siteleri ilk sıralarda çıkartıyormuş. böyle bir saçma sapan düşünceyi google daki ahmaklarmı çıkardı acaba yoksa sadece bir söylentimi? Öncelikle benim 30 a yakın kurumsal sitem mevcut. Site sahiplerine diyorumki sitenizin güncellenmesi lazımki google da çıksın. Bana 1 tane verilen cevap çok güzeldi.

- ne güncellemesiymiş, işyerimize giren çıkan kişilerle yapılan sohbetlerimizimi yazalım. istiyorlarsa google için kamera takalımda görsünler kötü sitemizin olmadığını böyle saçmalıkmı olurmuş dedi.

Google bir güncellemedir tutturmuş gidiyor. pekala onbinlerce gerçek kurumsal siteler ne olacak? adamlar günlükmü tutacaklar.

zaten google kendini doğru düzgün güncellemiyor. güncellese bile adwords reklamlarına tıklanması için güncelliyor. Bazı gerçek olan kurumsal siteleriminde linklemesini kesmiş. Böyle giderse tamamiyle alakasız çöp siteleri çıkaracak.

Biraz karmaşık oldu ama İnşallah yakında yandex arama motoru, sahtekar para hırsına kapılmış google ı alt üst edecek. Zaten yandex bayağı gelişti ve kullanıcılarıda arttı. böyle devam ederse en fazla 1 seneye kadar piyasayı kapacaktır.

Buda yandex browser. hızlı güzel

http://browser.yandex.com/

tavsiye ediyorum.