Yav arkadaş. Masum hiçbir şeyden haberi olmayan canlılar görüldüğü yerde öldürülsün tarzı bir yasa çıkıyor. Buna elbet de sesimiz çıkacaktı. Napaydık. Sussaydık da ölseler miydi. Hemen muhalefet oluyorsunuz. Sanki asgari ücret için eylem yapılsa hemen artacak. Şu an söz konusu olan bir tasarı.