Arkadaşlar ve özellikle sayın R10 yöneticileri...

Önceki Ticaret Sayısı ne demek oluyor?

Forum bir ara çökmüştü ve önceki e-ticaretlerimiz kayboldu.
Bazı arkadaşlarda görüyorum "Önceki Ticaret Sayısı" yazıyor.
Bende neden yok bu ibare? Ben yanlış mı anlıyorum bu yazıyı?
Database gitmeden önce 35-40 arası e-ticaretim vardı.
Bunlar kayboldu. Tekrar profilimde gözükmesi mümkün müdür?

Şimdiden ilgileriniz için teşekkür ediyorum. İyi çalışmalar...