manas1978 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
zaten alet sıfır daha dün alındı. leşçilere 1000 tl ye satacağıma gider 12 yaşındaki yeğenime hediye ederim bari bi işe yarar
Bakın arkadaşım sattığınız cihazın 1 üst modeli ( 6 mb ön bellek ve 3.2 ghz işlemcili olan model ) 1500 küsür liraya ve 10 ay taksitle satılıyor vatanda. Sizin sunduğunuz ürün ve koşullarına göre insanlar fiyat belirtmişler, bunuda siz istemişsiniz, insanlarda araştırıp yorum yapmış. Tutupta insanlara leşçi vb. yakıştırmalarda bulunamazsınız. Madem bu durum hoşunuza gitmedi konunuzu editleyip ürününüze fiyat biçin.