Selamlar,
Konu ile alakasiz olacak ama soylemeden gecemeyecegim. Bende bir egitim kurumunda part time programlama derslerine girdim...
ama su ise yerlestirmeyi garanti eden kurslara odenen buyuk miktardaki nakit paralar bana oldukca sacma geliyor..
alternatif olarak soyle bi cozum uretilebilirdi, egitimi kaliteli ogrencilere ucretsiz olarak verip, vaad ettigin sozu tutup saglam bir ise yerlestirdik sonra, oncesinde almis oldugu kurs ucretini maasindan duzenli olarak %20/%30 oranda kesinti yaparak almak bana daha mantikli geliyor. bu sekilde daha fazla kisinin egitim alabilecegini dusunuyorum aslinda... onun disinda bu tarz reklamlari okumak guzel ama fiyati gorenlerin cogu sayfayi kapatiyordur yada benim gibi elestiri yorumu atiyordur...
benim boyle bir egitim almaya ihtiyacim olsaydi, dogrudan egitim kurumuna yuklu meblalar odeyerek egitim almak yerine gidip saglam bir ingilizce ogretim setine odeme yapardim.
teknik olarak cozdugum zamanda ihtiyacim olan programlama ile ilgili detaylari gercek kaynagindan yada alternatif pdflerinden ogrenirdim.
illa bir egitim almak gerekiyorsada bunun icin en mukkemmel kurum : C ve Sistem Programcilari Derneğidir.
Detaylar icin :
http://www.csystem.org/
Iyi forumlar.
Kaan Hoca'yı ne olursa olsun tek geçerim.
Saygılar...