Bu işi yapanlar zaten genellikle işçi verdikleri firma ile anlaşmalı oluyor. Ya staj ayağına yada junior ayağına seni gönderiyorlar. Bir nevi danışmanlık. Aslında düşündüğünüzde hiç yoktan iyi, en azından tecrübe kazanıyorsun.