Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Bu işi yapanlar zaten genellikle işçi verdikleri firma ile anlaşmalı oluyor. Ya staj ayağına yada junior ayağına seni gönderiyorlar. Bir nevi danışmanlık. Aslında düşündüğünüzde hiç yoktan iyi, en azından tecrübe kazanıyorsun.