O kadar saçma muhabbetler dönüyor ki... Şehitler için ağlayalımmış. Hayatımız da sadece şehitler için mi ağlıyoruz? Ailemizden biri ölsün ağlamayalım, çocuğumuz olsun mutluluktan ağlamayalım, sevdiğimiz biri gitsin ağlamayalım, şehitlere saklayalım. İlginç mantık.