Bugüne kadar Aziz yıldırım'a destek çıktık fakat olaylar sınırını aştı Aykut Kocaman ve Aziz Yıldırım kesinlikle gitmeliler.Fenerbahçeye asıl zarar veren bu kişiler.Aziz Yıldırım Fenerbahçeyi kendi malı gibi kullanmaya çalışıyor sahibiymiş gibi herşeye karışıyor.Fenerbahçe taraftarı bunları görüyor affetmez böyle şeyleri.