Bu konuya çok uzun uzun yazardım ama şuan zaten herkesin aklında olan şeyler olduğu için yazmıyorum kim ne olduğunu biliyor.Taraftar Aziz Yıldırım içerideyken nasıl destek çıktıysa 8 sene dişini tırnağına katan Fenerbahçe için unutulmaz emekleri olan birinin kovulurcasına takımdan gönderilmesine de göz yummayacaktır buraya yazıyorum Aykut istifa edecek bu taraftar Alexi efsane olarak görüyor yönetim saatli bombayı eline aldı patlaması an meselesidir oldu bittiye gelecek bir şey değil tepkilerden de bu gözüküyor..