Darklord adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Vds de firewall olayını gececeksiniz. O mantık ne yazık ki Vds de olmuyor.
ANA Sunucusu korundukdan sonra birşey fark etmez aynı mantıkla dgn verimerkezi VDS Hizmeti sağlıyor. ve buna görede yüksek meblada ücret taleb ediyorlar.