FenerBahce vantulatoru alexsin golgesi altinda yapamadi son macda alexi macdan aldi fener 2 gol yedi.. allem etti kullem etti adami gonderdi..

Fenerbahce ne zaman Ben degil Biz icin cikdik bu yola derse adam gibi takim olur yok boyle dengesiz teknikdirektorleri getirlerse daha cok kaybetmeye mahkumlardir..

BJK ve GS yerinde olsam bu adami takimima kazandirim.. adam turkiye turk futbolunu cok iyi biliyor.. ustelik iyi bir futbolcu...

Hersey bir yana benim uzuldugum taraf bu adam 8 yildir turkiyede cocuklarina yazik oldu.. kolay degil ulkenin kulturunu almak simdi zorlanicaklar..