Konu
Alex Gitti.!
01-10-2012, 23:56:56
#92
syf01
Recep Niyaz @RecepNiyazz
Şimdi Brezilya soğuk değildir,belki de hiç olmamiştir.Ama sen yine de hep siki giyin kaptan vedalar soğuk olurmuş çünku.
Recep kendine takım arasa iyi olur Aykut Hoca bundan sonra Recebe takacak gibi.