bekleyiniz işareti çıkar çıkmaz bas. videoyu ileri filan sardır. her zaman çıkıyor bekle işareti zaten hocam. 1-2 sn oynatır belki. benimki kota dolduğundan sanırım yavaştı biraz.
Bir videoyu 1080p kalitede oynatıyorum 2 saniye sadece ortadaki loading çıkıyor tıklıyorum oyun filan çıkmadı hocam.