son 2 sezonda pek bir şey yaptığı söylenemez.. iyi oldu.
Vay be sizde VEFA sadece bir semt ismi galiba kardeş, bu adam Fenerbahçe için fedakarlık üzerine fedakarlık yaptı, Türkiye'de Türk olanların yapmadıklarını yaptı. Yıldız futbolcu nasıl mütavazi olur gösterdi, nasıl aile yaşantısı olur gösterdi, diskoya bara gitmedi oraya buraya gitmedi. Takımını satmadı, diğerleri gibi şike olaylarında kaçıp gitmedi. Demek ki size kaçıp giden, sabahlara kadar diskolarda barlarda eğlenen parama bakarım diyen futbolcu olacak.
Yazık size vallahi.