YMG adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir Galatasaraylıyım ama Alexi cidden çok seviyodum. Adam kaliteli.
Umarım Galatasaraya gelir

Aykut Kocaman nasıl bir insan anlamadım daha. Feneri yedi bitirdi.
@Alex10combr Kaptan Galatasaray'a gideceğini söyleyenlere ne diyorsun?Komikler değil mi?

Alex10 ‏@Alex10combr
@fenerbahce1907_ cok komik. Burasi sadece FB.



https://twitter.com/fenerbahce1907_/...17639507210240