Bir Galatasaraylıyım ama Alexi cidden çok seviyodum. Adam kaliteli.
Umarım Galatasaraya gelir
Aykut Kocaman nasıl bir insan anlamadım daha. Feneri yedi bitirdi.
@Alex10combr Kaptan Galatasaray'a gideceğini söyleyenlere ne diyorsun?Komikler değil mi?
Alex10 @Alex10combr
@fenerbahce1907_ cok komik. Burasi sadece FB.
https://twitter.com/fenerbahce1907_/...17639507210240