Konu
Alex Gitti.!
01-10-2012, 21:58:43
#67
enginberk
Bir fenerli olarak çok fazla üzüldüm ve bundan sonra Aykut Kocaman ve Aziz Yıldırım ikilisinden gerçekten nefret ediyorum. Her türlü platformda da tepkimi göstereceğim.