Konu
Alex Gitti.!
01-10-2012, 21:53:29
#65
YMG
Bir Galatasaraylıyım ama Alexi cidden çok seviyodum. Adam kaliteli.
Umarım Galatasaraya gelir
Aykut Kocaman nasıl bir insan anlamadım daha. Feneri yedi bitirdi.