Orgeneral adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar adsenden banka bilgilerimi girdim hesabın sizin olduğunu anlamak için size bir ödeme yapaçağız diye yazdı.bu gün hesabıma girdiğimde

notu vardı.Sizce para ne zaman gelir hesabıma şimdi baktim ödeme filan yoktu.
10 gün demiş ya adamlar