Galatasaray taraftarıyım ve görüyorum ki rakip takım taraftarlarının bile sevgisini, taktirini elde etmiş bir futbolcu Alex. Ne olursa olsun ülke futboluna çok şey kattı. Şehitler için gösterdiği duruşu kaç tane yabancı oyuncu gösterdi?
Heykeli dikilen oyuncuyu 2 hafta sonra karadeniz fıkrası gibi kovmak... Ancak Türkiye'de olabilecek bir durumdu sanırım. Çok komik, çok yanlış. Adam sanki takımı tek başına yakmış, yıkmış veya bu durumların tek sorumlusu o gibi, suçlu gibi kapının önüne koyuldu..
Bu konuda da bazı fenerli arkadaşların tutumu üzücü, VEFA olmadıktan sonra neyleyeyim taraftarlığı..
Zannediyorlarki üzülüyoruz. Ortada çok büyük yanlış var. Bir Efsane bu şekilde gönderilmemeliydi. Sezon başında güzel bir jübile vs. ile yolları tatlı bir şekilde ayrılmalıydı. En doğrusy buydu. Çünkü sezon başlamadan bazı çatlak sesler vardı. Ama bazı faktörler Fenerbahçeye gelmiş geçmiş en faydalı oyuncuyu hiç istenmeyen bir şekilde ne yazikki gönderdi ....