Abi nasıl olur ya hala inanamıyorum. Bi' Michael Jackson'ın ölümüne bu kadar "Oha l*n yok artık" demiştim, ben de Alex'in gidişine. Çok şey kaybettik.

Göndericeksin Alex'i, getiriceksin Zico'yu. Zaten Alex 45 yaşına kadar oynar Zico gelirse.