Kİmsenin kına yakacağını düşünmüyorum. Kovanların dahi kimse Efsane dediği fubolcuyu böyle göndermek istemez. Fenerbahçe Futbol takımını düşünürsek ne olacağı hiç belli değil. Bugün basına yansıtılanlar doğruysa takımda moral eksilerde. Geçen sene her türlü şeylere dik duran takım yıkılıyor gibi. Artçı sarsıntılar çok fazla. Durum iç açıcı değil