Bir Beşiktaşlı olarak Alex'e yapılanlara üzüldüm. Adam gayet güzel oyun kuruyordu, topunu da güzel oynuyordu.
Fatih Terim zamanında nasıl Türkiye'ye kazığını attıysa, Aykut Kocaman'ında Fenerbahçe'ye kazığı budur.
Yazık oldu, böyle bir futbolcuyu Fenerbahçe camiası kaybetti. Tabi burda Aziz Yıldırımında hatası var..