Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Çok nankör insanlar var yahu bu adam 7 sene iyi futbol oynadı, bir sene biraz sallandı diye mi her şey ?
Şanssızdı adam bize vurdu direğe takıldı, vuruyor direği yalıyor. 1-2 gol sallasaydı Kasımpaşa'ya olmayacaktı bütün bunlar. Ben futbolsever olarak üzüldüm. Fenerbahçe takımında kadroda gördüğümde tek çekindiğim isim kendisidir senelerdir.
Şimdi Aykut 1-2 mağlubiyet alsın bakalım kime sallayacak bundan sonra. Koruyucu kalkanı da gitti.