Vay anasını arkadaş ağzım açık okuyorum yazılanları. Bunlar bizim bildiğimiz Alex'e yazılıyor değil mi? Böyle nankörlük görmedim... Adam kaç senede 10 tane teknik direktör değiştirdi hiç bir tanesiyle polemik bile yaşamadı 34 yaşında hem gol hem asist kralı oldu 35 yaşında kızağa çekildi. Nedir bunun olayı? 34 yaşında resital yapan adam 35 yaşında oynayamaz mı? 40 yaşında ki Scholes şampiyonlar ligi maçında M.UTD gibi bir takımla ilk 11'de sahaya çıkıyor. Yapmayın gözünüzü seveyim.

Tamam her şeyi geçtim, madem adamı oynatmayacaksın, kadronda düşünmüyorsun, al karşına sezon başlamadan önce; "bak kardeşim, seninle olayımız bitti ağzımızın tadı kaçmadan anlaşalım sözleşmeyi karşılıklı feshedelim" de, Alex'te eşşek değil ya bu teklif gelse illa ki kabul eder zorla oynat beni demez, diyemez.

Sen git koca Alex'i A2'ye gönder, adamın anasına küfür etsen bu kadar koymazdı emin ol.

Ama Aykut seninde suyun ısındı artık dur bakalım.

Edit : Kontratı sonlandırmış. Alex'in bu şekilde gitmesini kim sağladıysa..............................