cevaplarınız için teşekkürler, güzel açıklama özellikle %95 işe yerleştirilme başarısa varsa cidden bu çok büyük. bilge adamı kötülemek istemiyorum ama çok giden tanıdığım bir sürü para yatırıp eli boş geri dönmüştür. Ama C derneğini yeri ayrı. Ve istedikleriyi parayı sonuna kadar hak ettiğini düşünüyorum.

Dilerim r10 dan da size katılım olur. İyi çalışmalar, başarılar dilerim.