Aziz ve Aykut gitsin alex takır takır oynar.Daha bir sezon önce kaç gol attı takımı ayakta tuttu.Madem ceza vericeksin çıkar a2 takımını onlar oynasın her maçta tek kişiye kesmişler ki oynamıyo denildiği halde takımın en iyisi bence.Böyle yaparlarsa Alex ya bırakır ki sanmıyorum bırakıcağını ya da kasımpaşa'ya gider bence.Fenerbahçe'li oyuncular arasında sevdiğim 2-3 oyuncudan biri bizim almamızı bile isterim.