Aziz gitmeli artık. yüz yıllık kulübün adı lekelendi sayesinde.

Taraftarımız hâlâ bu adamı neden destekliyor hiç aklim almıyor.

Yeter artık çek git be adam.

Spor kulübünden çok, Sanayi ticaret ithalat ve ihracat şirketi yapmaya çalışıyor.

Umarım uefada yeniliriz, besiktasa yeniliriz de isyan çıkar.